achtergrondafbeelding

Goedhart Motoren opent tijdelijk een Pop-Up outlet store

Van maart tot augustus 2021 geopend

9 mrt 2021, 13:56  •  Nieuws
Bart Oostvogels Door Bart Oostvogels. Een échte nieuwsjager en liefhebber van auto’s én motoren. Hoe lichter, hoe beter.

Om aan de stijgende vraag tegemoet te komen voegt het motorbedrijf Goedhart Motoren het aangrenzende pand op de Europaweg in Bodegraven toe aan de onderneming. In deze voormalige vestiging van een autodealer zal tijdelijk een Pop-Up outlet store worden gevestigd, waar motorkleding en helmen van bekende merken tegen aantrekkelijke prijzen worden aangeboden. De winkel zal van maart tot augustus 2021 open zijn.

Outlet concept

Marketing & Retail manager Joost Goedhart: “We krijgen er enorm veel ruimte bij, prima geschikt voor dit outlet concept. Vorig jaar zijn we al begonnen met het inkopen van outlet motorkleding, helmen en accessoires in Europa. De grote beschikbaarheid en de aanhoudende onzekerheid vanwege COVID boden ook kansen, we hebben zeer goede deals kunnen maken. Dat vertaalt zich in een gevarieerd en aanlokkelijk aanbod in onze outlet store.”

Diverse merken aan kleding

Het aanbod bestaat uit bekende merken motorkleding en helmen als Bering, Macna, Richa, Alpinestars, Segura, HJC, Arai en Rukka maar omvat ook tal van budgetmerken. De Pop-Up outlet kan vanaf dinsdag 16 maart, op afspraak, fysiek bezocht worden op Europaweg 1C, 2411 NE te Bodegraven en is ook online te vinden op www.goedhartmotoren.nl/outlet.

Ingrijpende verbouwing

De motorkleding outlet is tijdelijk, omdat het voormalige autobedrijf geïntegreerd wordt in Goedhart Motoren. De twee panden worden daartoe intern verbonden, zodat voor het oog een doorlopende ruimte ontstaat van ruim 6.000 vierkante meter. Eind 2021 staat een ingrijpende verbouwing op de planning: showroom, motorkleding- en accessoires shops worden flink uitgebreid, zodat het complete aanbod overzichtelijk gepresenteerd kan worden.

Werkplaats

Ook de werkplaats gaat dan op de schop: die wordt groter om efficiënter en nauwkeuriger te kunnen werken. Om de groeiende stroom online bestellingen sneller te kunnen verwerken ondergaat het magazijn eveneens een aanzienlijke uitbreiding. Een bezoek aan de showroom en de kledingafdeling wordt nog leuker door een forse uitbreiding en verbetering van de horeca: centraal in het groeiende bedrijf komt een cafetaria met een coffeecorner en een gevarieerd aanbod aan snacks en non-alcoholische dranken.

Share Tweet Share Share E-Mail
Bovag logo
  • Klantbeoordeling 8,2
  • Altijd BOVAG Garantie
  • 10.500 aangesloten BOVAG garages
  • Heldere All-in prijzen